Consell Infants Municipal

El passat dimarts i, coincidint amb el Dia Universals dels Drets dels Infants, que era l’endemà, es va celebrar un Ple Extraordinari a l’Ajuntament amb un únic punt del dia: la constitució del I Consell d’Infants de la localitat. Va ser un acte institucional molt bonic on hi havia present tot el Consistori en ple i on la sala de plens era plena a vessar.

Quatre alumnes de Cicle Superior hi representen la nostra escola i esperem poder aportar i participar molt d’aquest ens democràtic. Estem molt contents de formar part d’aquest projecte!

Clicant a la imatge podeu veure algunes de les fotografies de l’esdeveniment. També podeu veure la notícia de TV del Berguedà i la del Regió 7.