COMENÇAR ABANS DE L’ESCOLA

El conseller d’escoles va dir que potser començaríem abans l’institut i l’escola. Els hem preguntat a uns quants companys de classe i no el hi agrada. Creiem que necessitem temps per descansar. Els hem demanat als professors què en pensen.

Salvador Moles: El Salvador ens ha dit que l’any que ve ell no hi serà, però li sembla bé perquè no hi ha increment de dies lectius i els professors es prepararan abans i per tant tot estarà a punt.

Ramon Gassó: Ell creu que es pot començar bé si es prepara bé però no ha estat així.

Mariona: Ella diu que no li importa la data només vol temps i recursos.

Anna Fígols: Això és el que diu l’Anna. “Ho farem sense problema però mentre tinguem recursos suficients.”

Neus Puig: La Neus pensa potser positiva però han de tenir el temps necessari per preparar i que hauria estat bé que aquesta decisió s’hagués pres amb els mestres i que se’ls hagués demanat l’opinió.

Meritxell Mari: A ella li sembla que haurien de començar una mica més tard.

Gemma Fígols: A la Gemma li semble bé sempre que tinguin prou temps per preparar-ho.

Anna Torramorell: Ella pensa que els anirà més malament i que necessiten més temps.

Mònica Esteban: Ella diu que necessita més temps per descansar i per preparar-se.

Aurelia Rey: A ella li és igual li agradaria que abans de fer la llei li haguessin demanat, li sap greu que no hagin demanat a les famílies i algunes potser fer intensiu tot el setembre no els va bé.

M. Alba Bacardit: A ella no li sembla gaire bé perquè les classes no estaran tan ben preparades.

Claustre Flotats: A ella li sembla bé, una bona pensada.

Això és el que ens han dit els professors de l’escola.

Tots  creiem que els hi tindrien  d’haver demanat l’opinió dels professors i de les famílies i i haurien de tenir més temps per organitzar el curs.

Adéu😀😀.

Naïs,Jan i Berta.