Colònies a Calafell

Els dies 28 i 29 de maig hem anat a passar dos dies i una nit a la casa de colònies Artur Martorell de Calafell.

Abans d’arribar vam fer una parada al poble de Roc de Sant Gaietà. Ens van agradar molt les seves casetes i sobretot la platja on de manera improvisada vam poder remullar-nos els peus.

Just a l’arribar a la casa de colònies, vam fer un pícnic tots i totes juntes i tot seguit ens va venir a buscar l’equip de monis per començar l’activitat de tarda. Aquesta va consistir en anar fins a la platja i endinsar-nos en el món marítim: animals, contaminació i dunes. Quan vam finalitzar l’activitat vam tornar a la casa i ens vam instal·lar a les habitacions. Després de sopar, vam anar a buscar les nostres llanternes per fer l’activitat de nit on ens ho vam passar molt bé buscant objectes i pistes per tot l’exterior. Per acabar, vam gaudir d’una estona de discoteca amb unes coreografies boges que ens havien preparat els monis.

Al dia següent al despertar-nos, vam agafar energies amb un bon esmorzar per anar a visitar la Casa-Museu Pau Casals on vam conèixer la vida i aventures del compositor, músic i director català. I sense badar ni un minut vam continuar caminant fins al Club Nàutic de Coma-ruga per a fer activitats aquàtiques on podiem triar si navegar en un vaixell de vela o en caiac.

Vam gaudir de dos dies de Sol i unes activitats divertidíssimes. Ens hem mullat, hem rigut, hem jugat, hem conegut nens i nenes nous…A la pregunta de si ens agradaria repetir aviat…SÍ!!!!!!!

Aquí us deixem un petit recull d’imatges.