El mercadet d’emprenedoria a Lleida.

‘Empresa  “Negocis Alfés”  que han fet els alumnes de la classe de grans  va ser el passat divendres, dia 19 de maig  al “Mercadet Escola d’Emprenedors”
Per primer cop 4 centres de primària que formen part del Projecte PEP “Petits empresaris de Ponent” van  participar juntament amb quatre centres de secundària a  la VI Fira  d’emprenedoria “Mercadet”  que es va   celebrar el 19 de maig  de 2017. En total van participar 140 alumnes.
MERCADET és una Fira destinada a mostrar tots els projectes d’emprenedoria que generen els centres educatius participants. Aquets centres han dissenyat petites empreses durant aquest curs escolar i l’objectiu de la fira ha estat fer-ne difusió i vendre els seus productes. Cal destacar i felicitar la seva capacitat imaginativa i creadora.
Durant tot el matí cada centre educatiu ha pogut explicar el procés de creació de la seva empresa i  mostrar i posar a la venda els productes que realitzats durant aquest curs escolar.

Centres participants:

• Escola d’Alfés- Alfés
  • Escola  El Segrià- Llivia
  • Escola Riu Segre- Lleida
  • Col·legi FEDAC-Lleida
  • Institut Alfons Costafreda – Tàrrega
  • Institut Castell dels Templers – Lleida
  • Institut Antoni Tarroja – Cervera
  • Col·legi Maristes Montserrat – Lleida

Si voleu veure les fotos  i el video: