What’s the time Mr. Wolf

Avuim hem jugat a un joc popular anglès molt semblant al: “1-2-3 pica paret“. Aquest joc és “Whats the time Mr. Wolf” i es juga de la següent manera:

• Tenim un llop que està de cara a la paret. La resta d’alumnes es posen a una distància considerable i han de dir-li al Wolf: “What’s the time Mr. Wolf?” i el Wolf respon una hora: “It’s three o’clock“. Seguidament, els alumnes han de fer el número de passes/salts (steps/jumps) que digui el Wolf. Quan estan ben a prop, i fan la pregunta: “What’s the time Mr. Wolf?” el Wolf respòn: “It’s time to dinner” i surt corrent a a trapar algún alumne.
  • En aquest vídeo podreu veure com ho han fet els alumnes de Cicle Inicial: