Oral expression

Ja s’acaba el primer trimestre i ja estem començant a treure’ns la vergonya a l’hora de parlar en anglès.

Per això, els alumnes de Cicle Mitjà han escalfat motors amb els “Phonics” de la Unit 2. Els “Phonics” són la part de cada unitat on hem de tindre més cura amb la pronuncia ja que hi ha paraules molt semblants però amb sons diferents:

Després de calentar motors, aquests nois tant valents s’han engrescat i han buscat informació sobre un animal i ens l’han explicat a la resta. Ens han donat detalls molt curiosos i interessants. I tot això ho han fet en anglès. Són uns alumnes excepcionals!

Aquí podeu veure algunes imatges del procés: