Toys

Durant aquesta unitat didàctica, els alumnes de Cicle Inicial, han treballat els noms de diferents joguines.

Per tal d’identificar els noms de les joguines vam utilitzar “mini flashcards” que són les nostres targetes on apareixen les imatges de cada joguina. Ens ho vam passar molt bé jugant a cartes i intentant no oblidar cap nom en anglès.

També, vam dibuixar la nostra joguina preferida i, la vam poder portar a l’escola. Vam presentar la joguina als nostres companys explicant què era (nom en anglès) i els colors que tenia. Després de passar molta vergonya parlant en anglès davant de tota la classe, vam poder jugar amb les joguines tots plegats.

Sens dubte, ha estat una gran experiència.