PENFRIENDS

Tenim GRANS NOTÍCIES!

Ens ha arribat la nostra primera CARTA procedent de… RÚSSIA.

Amb els alumnes de Cicle Superior hem pensat que seria molt bona idea escriure’ns cartes amb alumnes d’escoles d’altres països. Així que ens hem donat d’alta per formar part de la comunitat de PENFRIENDS (Cambridge) i avui hem rebut la nostra primera carta.

L’hem llegit amb moltes ganes de saber el que ens explicarien i hem començat a escriure la nostra resposta tots plegats. Depenent del nombre de cartes que rebem d’ara en endavant, farem la nostra carta de forma individual o col·lectiva. Aquest cop ho hem fet tots junts per tal de veure com és això d’escriure una carta en un altre idioma.

El nostre objectiu és poder tenir un feed-back un cop al mes amb altres escoles. D’aquesta manera practiquem READING AND WRITTING, però d’una forma molt més engrescadora.

Així que aquí us deixem la nostra primera carta:

Us mantindrem informats de les novetats dels nostres PENFRIENDS.