SPIDERMAN CHALLENGE! – CM i CS –

Durant les dues primeres setmanes de curs, a l’àrea d’Educació Física, vam realitzar una competició d’agilitat i velocitat, on quatre integrants de cada classe representàvem al nostre curs en un esdeveniment que vam fer a la zona d’esbarjo de l’edifici 2. En aquesta competició hi vam participar els alumnes de CM i CS.

Els alumnes que no hi vam competir, vam fer un treball d’elaboració de pancartes per animar als nostres companys de classe i també als germans que poguéssim tindre en altres cursos. Ja arribarà el nostre moment de representar a la classe en esdeveniments futurs que es faran al llarg del curs!!

Finalment tots els competidors vam tindre el nostre premi en forma de “Medalla Spiderman”.

Cliqueu a l’aranya per veure les imatges d’aquell matí ple de teranyines!!!