L’últim dia de curs, l’alumnat de 6è juntament amb el Marc, hem preparat els tradicionals jocs d’aigua per refrescar l’últim dia!!
Ha estat un èxit, com sempre!!! Després també hem fet la festa de l’escuma i em menjat un gelat tots junts al pati de l’edifici 1 per concloure la jornada.

