HEM ANAT AL GRAN TEATRE DEL LICEU DE BARCELONA!! -CS-

El dimecres 18 de gener vam anar, tots els alumnes de primària, és a dir, de 1r a 6è, al GRAN TEATRE DEL LICEU de Barcelona, a veure l’òpera “La cuina de Rossini”.

Va ser la nostra primera òpera. Tenia uns efectes especials impressionants i l’orquestra tocava en directe. Va ser impactant!! A nosaltres, els de CS ens va tocar seure a les llotges, amb set seients cada una, ens vam sentir com “públic ric”.

L’obra ens va agradar força i el Teatre ens va impressionar, era enorme i amb uns colors vermell i daurat brillant espectaculars. Després de dinar, que ho vam fer tota l’escola a la PLAÇA REIAL, els alumnes de Cicle Superior vam fer una visita guiada al Mercat de la Boqueria i també un taller d’audiovisual a una cuina/plató de televisió just enmig del mercat.

Serà un dia que recordarem, ja que vam viure una experiència molt maca i divertida per la ciutat de Barcelona.

Si CLIQUEU a la imatge, podreu veure les fotografies!!