CROS VILA D’ARBECA 23/24

Benvolgudes famílies, el Club Joventut Atlètica d’Arbeca, l’EAAG i el Consell Esportiu de les Garrigues, juntament amb el CEIP Albirka i la seva AMPA i la regidoria d’esports de l’Ajuntament d’Arbeca organitzen el XLVII Cros d’Arbeca Memorial Ramon Bellmunt, prova de la fase comarcal de cros dels JEEC corresponent al curs 23-24.

Us informem des de l’escola, que com cada curs, aquesta setmana repartirem tots els dorsals per a poder participar gratuïtament i amb l’assegurança corresponent, i hem inscrit a tot l’alumnat, per facilitar i promoure així la participació al Cros del poble, el proper diumenge 28 de gener, a la zona de les Pistes d’Atletisme.

Us animem a acompanyar i animar als vostres fills i filles a gaudir de l’esport i l’activitat física, rememorant el curs passat, on vam tenir una participació rècord donant un exemple molt maco d’implicació amb l’escola, el poble, la pràctica esportiva i els hàbits saludables.

Adjuntem els horaris i els circuits de cada categoria.

Per més informació podeu consultar el blog, o dirigir-vos a l’escola per si teniu algun dubte al respecte.

Salutacions,