PRESENTACIÓ ACTIVITAT FÍSICA EN FAMÍLIA

Bon dia,

Des del Consell Esportiu de les Garrigues us fem arribar una nova proposta d’activitat física en família, anomenada COL·LECCIONA LA TEVA XAPA!

Col·lecciona la teva xapa! És un nou projecte que va destinat a les famílies.

Aquest projecte consta de 7 jornades, una per mes, iniciant la primera al mes de desembre i la darrera al mes de juny. Amb l’objectiu de fomentar l’activitat física en família tot coneixent municipis i espais de la nostra comarca.

A cada jornada es realitzarà una activitat diferent i es donarà una xapa a cada infant, amb l’objectiu d’aconseguir-ne les màximes possibles. A l’última jornada, la de cloenda, es donarà un petit detall segons el nombre de jornades que cada família hagi realitzat.

Les jornades es realitzaran en dissabte o diumenge a diferents pobles de les Garrigues i tindrà un preu de 10€ per jornada i família, excepte alguna d’extra (dins de les 7) que es farà fora de la comarca i el preu variarà segons l’activitat que sigui.

L’horari previst és que les activitats comencin a les 10h del matí a la població marcada. L’edat recomanada és d’I3 a 6è de primària, tot i que no vol dir que no puguin assistir nens/es menors o majors d’aquesta edat (es recomana contactar abans).

Als documents adjunts hi trobareu un cartell amb les 7 jornades que estan programades per aquest curs 23-24. Les dates exactes de cada jornada us les enviarem el mes abans, juntament amb les jornades del JEEC (jocs esportius escolars de Catalunya) que us envien des de l’escola, on també hi adjuntarem un cartell explicatiu de la jornada.

Les inscripcions es faran a través d’un formulari que us farem arribar a través del correu electrònic juntament amb la informació esmentada anteriorment. La inscripció s’haurà de fer per a cada jornada i en el moment de fer-la es demanarà adjuntar el comprovant del pagament.

Animeu-vos i apunteu-vos per gaudir de l’esport en família!!!!

Per qualsevol dubte estem a la vostra disposició.

Salutacions.