Conferència “Dia Mundial Antitabac”

El dia 31 de maig de 2023 era el “Dia Mundial Antitabac”. És per això que els alumnes de cicle superior van rebre la visita de dues infermeres del CAP; van explicar-los tot allò que té a veure amb el món del tabac i, sobretot, els perjudicis i les seqüeles que pot ocasionar al nostre organisme i salut en general.

De fet, va ser un taller de conscienciació que els va servir per adonar-se dels perills potencials que té començar a fumar i seguir durant la vida adulta. En definitiva, els van transmetre que fumar és un hàbit a evitar a qualsevol edat. Per acabar, els alumnes van poder realitzar una petita manualitat  a l’entorn del tema.