Tallers de salut

Dins del “Programa escolar de fruites, hortalisses i llet”, el dia 31 de maig de 2023 els alumnes de primària de l’escola, per cicles, van poder gaudir de tres tallers diferents. Tot l’alumnat va poder escoltar les explicacions, tastar diferents aliments i ampliar els coneixements en l’àmbit de la nutrició i la salut en general.

Els alumnes de cicle inicial van realitzar el taller “On és el dinar?”

L’alumnat de cicle mitjà van experimentar amb el taller “Salvem el futur amb fruites i hortalisses”.

Finalment, els grans de cicle superior van gaudir del taller “Entrena el teu gust i practica salut”.

Van ser unes experiències molt enriquidores que de ben segur els ajudaran a viure una vida de forma més sostenible i saludable.

Mireu les fotos!