Del tros a la llar

El dia 6 de juny de 2023, l’alumnat de primària va fer una sortida a una explotació agrícola de la partida de Rufea a Lleida (Del tros a la llar).
Es tractava d’una visita a  una explotació agrícola/ramadera dins els Programes Escolars de fruites i hortalisses i de llet de la
Generalitat de Catalunya.

Els nenes i nenes van poder veure una granja d’engreix de pollets (pollastres) i una de porcs; també van conèixer diferents varietats d’arbres fruiters com pomeres i pereres, el seu cicle vital… A més a més, van poder identificar diferents hortalisses de l’hort i plantar un enciam per endur-se’l cap a casa. Finalment, van poder gaudir d’un petit tast de  fruites, verdures i làctics.

L’objectiu de la sortida era promoure entre els infants una alimentació saludable, equilibrada i sostenible. Tots ells van passar una estona molt agradable i van poder aprendre diferents aspectes de la vida al camp.