CINQUÈ

Dimecres 01/04/20

English

Recordeu que vam començar a treballar el Past Simple? Aquí teniu alguna que altre activitats per tal de refrescar la memòria, jugar i aprendre. Cliqueu a sobre i començareu.

-Llista Present/Past                       -Dues fitxes com les de classe.                   -Un joc de Memory on heu d’aparellar el Present amb el Passat.

Un petit dossier de Koalatext on podeu trobar diferents activitats sobre el Past Simple.              – I no us oblideu del Liveworksheet!!!!

Si necessiteu res… ja sabeu on trobar-me. Petons a totes i tots!!!

Dimarts 31/03/2020

SCIENCE

Good morning! Seguidament us penjo un PDF amb els país que ha d’investigar cadascú, per tal d’evitar malentesos i confusions.

Fins aviat!

Student – country

Divendres 27/03/2020

SCIENCE

Good afternoon!

Us en recordeu que vam fer la distribució de paisos europeus per tal de fer un treball d’investigació sobre aquests? Cadascú recorda el que tenia?

Tot seguit us penjaré dos documents per tal de poder fer el treball a casa.

Country project guideline 5è: Aquest document és la guia, les instruccions de com fer-ho.

Treball paisos 5è (1):  “graella” per omplir que s’ha de complementar amb la informació que us demana.

Recordeu que és voluntari. A la tornada ens ho mirem i ho compartim amb els companys!

Si algun de vosaltres no té impressora i ho vol fer pot fer-ho en una llibreta o en uns fulls! Tot és igual de vàlid!

Fins aviat!

Berta

Plàstica 5è:

Hola nois i noies,

Us adjunto un Word explicant la tasca que heu de fer.

Un cop la tingueu feta em podeu passar fotos al email.

Va animeu-vos que serà divertit, després faré un drive on penjaré les fotos compartides amb tots vosaltres perquè pugueu veure quins tipus de mòbils han fet els companys!!

Fins aviat 🙂

plàstica

Dimarts 24/03/2020

Clica  aquest enllaç : CINQUÈ #ENSQUEDEMACASA   de l’editorial Teide. On podreu trobar activitats de totes les àrees.

Dilluns 23/03/2020

Matemàtiques

Una pàgina útil per reforçar els aprenentatges matemàtics i no perdre el fil.

Us recomano:

A1: Valor posicional dels nombres         A4: Arrodonir

Del B1 al B6: La multiplicació         H3 i H10: Operacions amb decimals

Del C1 al C9: La divisió                  M2 i M3: Rectes i angles

Del G1 al G4: Decimals

Aquest és l’enllaç de cinquè, però podeu repassar també altres cursos

Català

Tasques a fer de Català setmana del dilluns 23 al divendres 28 de març

English

En el següentlink hi podeu veure una presentació de diferents frases, algunes són en present i d’altres en passat. Quant llegiu la frase heu d’identificar si es en present o en passat. Així de fàcil.

identifying-whether-a-sentence-is-in-the-present-simple-or-past-simple-tense-spag-pow_ver_3

Divendres 20/03/2020

Bon dia, encara que sigui plujós!!

Fa dies que molts de vosaltres esteu fent el Petit Diari de Confinament i els diferents jocs al edu.cerebriti.com. Però molts d’altres no heu començat.

Tant uns com altres, estaria bé que fessiu el Diari amb un Google Docs, ja que d’aquesta manera no heu d’enviar mails ni jo retornar-los. Per tal de fer-ho així caldrà que tingueu un correu gmail. Això facilitarà enormement el treball en linia i la seva correcció.

Moltes gràcies i esteu atents/es a la pàgina de l’escola. Hi aniré penjant activitats variades de les diferents assignatures.