EL NOSTRE CLAUSTRE

LA CASTANYADA 2019

Exposició de moniatos

Premis del concurs de moniatos

Danses i desfilada de castanyers i castanyeres

Mengem castanyes i mandarines
Bona Castanyada…!

Els alumnes de 3r enviem una carta als nostres familiars

Aquest trimestre els alumnes de 3r hem treballat “La Carta”. Per aquest motiu cada nen i nena ha escrit una carta a un familiar. Han estat molt contents de poder-la escriure i anar tots junts a la bústia del poble per poder-les enviar.

Les cartes estan a punt d’arribar als seus destinataris!

Els nens i nenes esperen amb molta il·lusió aquest moment!

Us deixem un recull de fotografies (cliqueu sobre la imatge).

Iniciem el projecte SI!

Un any més, des de l’escola hem tornat a iniciar el programa de salut integral en l’etapa d’educació infantil.
És per això que tots els nens i nenes d’infantil ens hem reunit al pati de l’escola per formar un gran cor.
Us deixem un fotografia perquè pugueu veure el resultat!

Primers dies a la classe dels cargols

Ja fa uns dies que hem començat l’escola i els cargolets plens d’emocions, alegries, pors, sorpreses…. van fen l’adaptació. Sabem que a vegades costa, però mica en mica, es van superant i van agafant totes les rutines. Us deixem un recull de fotografies perquè veieu que bé ens ho passem!

Comiat 6è.

Amb alguna que altra llagrimeta, però amb el desig d’un gran futur, hem acomiadat els alumnes de 6è.

Jocs de l’últim dia de curs.

L’últim dia d’escola tots els nens i nenes de l’Abat Oliba hem sortit al pati per fer jocs i acomiadar el curs. Ens ho hem passat genial!

Activitats últims dies de curs d’infantil.

Aquests darrers dies de curs els nens i nenes d’infantil hem fet jocs d’aigua per fer-nos passar la calor i hem celebrat els aniversaris de l’estiu. Mireu que bé ens ho hem passat!

FOTOS DE GRUP CURS 2018-19

La classe dels cargols anem a la perruqueria.

Els nens i nenes de P3 continuem treballant els oficis i aquesta última setmana de curs hem anat a “laPelu”. La Raquel, la perruquera, ens ha explicat com treballen a la perruqueria i ens ha ensenyat un munt d’estris que fan servir: tisores, secadors, rulos, planxes… Ens ho hem passat molt bé. De tornada a l’escola també hem visitat la carnisseria!