Xerrada de Brian Giner contra el bullying

Aquesta setmana ens ha visitat en Brian Giner, on amb el seu testimoni ha compartit amb l’alumnat de sisè de primària com va patir durant 12 anys la xacra del bullying en primera persona.

L’alumnat ha pogut preguntar i resoldre molts dels dubtes i inquietuds sobre l’assetjament escolar explicat des de la perspectiva del Brian així com les claus per combatre’l.

Ha estat un plaer per a tots i totes i li agraïm compartir aquest moment i que ens dugués uns exemplars del seu llibre “Golpeado pero no derrotado“, on relata les seves vivències com a víctima del bullying.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *