Els alumnes de 6èA creen una ONG

L’alumnat de 6èA, en consonància amb l’eix vertebrador de l’escola: l’ODS 3: Salut i benestar. Està creant una ONG com a situació d’aprenentatge!

Com han arribat fins aquí?

Doncs, van crear la seva pròpia definició de salut i benestar, tot posant el focus amb la de benestar, en tant que, tenir benestar és estar EN PAU per dins i per fora. D’aquí, sorgeix el nom de l’aula i ara bé, quines són les persones que no poden tenir aquest benestar? Les persones afectades per les guerres, que en desacord amb aquestes, decideixen fugir i marxar del seu país. Aquestes persones s’anomenen refugiats/es i l’alumnat de 6èA està creant una ONG per tal de poder ajudar-les. Aquest és un mapa que plasma la situació d’uns migrants, que acaben convertint-se en refugiats i refugiades.

Ja tenim oberta la biblioteca!

Ja tenim oberta la biblioteca de l’escola en horari d’esbarjo perquè els infants puguin fer préstec i emportar-se llibres de lectura a casa.

Des de l’escola fomentem l’hàbit lector en tots els seus àmbits i ens encanta que el nostre alumnat gaudeixi amb la lectura.

ANEM AL MERCAT I PREPAREM FRUITA!

ELS MÉS MENUTS I MENUDES DE L’ESCOLA (EI) CONTINUEM FENT ACTIVITATS DE LA SETMANA DE LA SALUT. SABEM QUE HEM DE CUIDAR EL NOSTRE COS FENT-LO MOURE I ALIMENTANT-LO DE MANERA SALUDABLE. ANEM AL MERCAT A COMPRAR FRUITES I JUNTS, PREPAREM UN TASTET! NO HA QUEDAT CAP ENGRUNA!!

EXCURSIÓ A LES GOLONDRINES DE BARCELONA

L’alumnat de 1r de primària hem gaudit avui d’una sortida al port de Barcelona. Hem gaudit de la visita guiada a bord d’una golondrina i hem après molt de les diverses embarcacions que hem vist. Sabeu que fa més de 100 anys que les golondrines funcionen? L’excursió culmina el projecte dels mitjans de transport que hem realitzat durant el curs. Hem completat l’excursió amb una estona molt lúdica i distesa al parc de les morisques a Sant Quirze del Vallès. Com hem xalat!

Finalització del curs de català per a famílies

Avui hem celebrat l’últim dia del curs de català per a famílies de l’escola. Hem fet un acomiadament culinari amb menjar casolà intercultural. El curs vinent continuarem amb la formació de català inicial per a famílies.

Gràcies a totes les participants!