📢 Notícies d’última hora!

Campanya de recollida d’aliments

Gràcies a la col.laboració de les famílies, el professorat, l’AMPA @ampaabatmarcet i dos comerços de la zona perruqueria i estètica Mincy’’s i perruqueria Mira que pelu!!

Campanya de recollida d’aliments bàsics per aconseguir que les persones més necessitades del nostre entorn rebin ajuda alimentària.

MOLTES GRÀCIES!!!

#solidaritat #rebostterrassa #alimentsbàsics #campanyarecollidaaliments #recaptealiments #escoladeterrassa #escolaabatmarcet

🎵🎶 Santa Cecília! 🎵🎶

El passat 22 de novembre va ser Santa Cecília, el dia de la música! 🎵🎶

Aquest any no hem pogut fer un concert en directe, però tots i totes les artistes que tenim a l’escola (que en són molts‼️) ens han fet arribar uns vídeos que cada classe ha visualitzat durant la setmana.

Alumnat, mestres, famílies… Som una escola plena de grans músics 🌟

VISCA LA MÚSICA‼️
🎤🥁🎸🎷🎺🎼🎹

Dia internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones

Cada 25 de novembre celebrem el Dia Internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones.

Aquest any l’ajuntament de Terrassa ha convidat els i les ciutadanes a penjar als seus balcons i finestres la figura de la papallona com a símbol d’esperança per demostrar el seu rebuig contra les violències masclistes.

Des de l’escola també hem volgut participar!

🦄🥇La classe dels Unicorns guanya el 1r premi amb la seva pel·lícula!🦄🥇

L’alumnat de la classe dels Unicorns ha treballat de valent amb el seu projecte “Com es fa una pel·lícula?”, i han acabat fent un curtmetratge titulat “Les Galàctiques i els Galàctics contra el canvi climàtic”. 🎬

Aquest curtmetratge es va presentar als XVII Premis CAC a l’escola, un programa del Consell de l’Audiovisual de Catalunya i el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

I ha guanyat el 1r premi dins la seva categoria!!!! 🏅
Moltíssimes felicitats Unicorns‼️

“El jurat destaca la creativitat de la proposta, el bon disseny de l’activitat, la vivència de l’alumnat en el procés d’aprenentatge i de creació i l’excel·lent combinació de l’expressió plàstica i el llenguatge audiovisual.”

Podeu veure el vídeo resum aquí 👇👇

I la pel·lícula sencera aquí 👇👇

També podeu consultar la pàgina d’EduCAC, la presentació del concurs i els guanyadors i les guanyadores CLICANT AQUÍ.

BECA DE MENJADOR 2020-21

Del 28 de maig al 19 de juny de 2020

1. Famílies que durant el curs 2019-20, han gaudit de beca de menjador: Heu de validar l’esborrany que us enviaran per sms o entrar a la seu electrònica de l’ajuntament de Terrassa.

2. Famílies que fan una nova sol.licitud de beca menjador: Heu d’entrar a la seu electrònica de l’ajuntament de Terrassa o demanar cita prèvia ( trucar al 010 o entrar a citaprevia@terrassa.cat

* En aquest cas, necessiteu el codi identificador de l’alumne o codi IDALU que us pot facilitar l’escola.

SEU ELECTRÒNICA DE L’AJUNTAMENT DE TERRASSA. BECA DE MENJADOR.