Cultura Digital

En aquest apartat es recullen tots els documents del centre que fan referència a aspectes de la cultura digital. D’aquesta manera, es pot tenir una visió completa de l’assoliment d’aquesta cultura pel que fa a centre.

Plataforma digital

El centre disposa d’un domini G Suite for Education propi. D’aquesta manera, alumnat, professorat, personal d’administració i famílies disposen d’un usuari @abatmarcet.net

Comunicació amb les famílies

A través de l’aplicació Dinantia, famílies i escola es comuniquen. La plataforma permet fer preguntes i signar les autoritzacions de sortides entre d’altres.

Documentació

El centre organitza la documentació necessària pel seu funcionament en el núvol. Les dades sensibles tenen un accés restringit només a les persones amb credencial.