Seguim en el Laboratori de Transformació Educativa

A l’escola seguim treballant en el LABORATORI DE TRANSFORMACIÓ EDUCATIVA.

Laboratori de Transformació Educativa | Laboratori de Transformació EducativaAquest curs, l’equip impulsor ha  iniciat la reflexió pedagògica al voltant de 4 preguntes que es van formular als centres del Programa d’Acceleració de Transformació Educativa (PAcTE/ExC) durant la Jornada de Benvinguda del curs 2021- 2022.

📌 Com podem millorar el lideratge pedagògic al centre?
📌 Com estem col·laborant i aprenent junts en una nova cultura docent?
📌 Com fem de l’escola una organització que aprèn i una unitat de recerca?
📌 Què hem de fer que no fem i què hem de deixar de fer?

La resposta a aquestes preguntes ens poden ajudar a orientar les nostres accions en un propòsit transformador, tot pensant en “el que s’ha fet”, “el que s’està fent” i en “el que cal fer”, i marcant-nos objectius i accions concretes per seguir avançant en els processos de transformació educativa del centre.

A continuació us compartim el recull de les conclusions.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *