Obra artística al Museu Tèxtil

Durant el curs passat, l’antic alumnat de 6è va construir una obra artística que trobareu exposada al Museu Tèxtil de la nostra ciutat des del 17 de setembre fins al 6 de novembre.

La peça va néixer fruit d’una jornada amb l’artista Núria Benet i després de conèixer la biografia de la Quitèria Tarragó Casellas, amb la idea de fer una crida a la llibertat i de trencar cadenes. També, d’alçar la veu contra l’opressió i la discriminació, així com lloar l’equitat i la igualtat d’oportunitats.

Part de l’alumnat creador i les seves tutores van anar a fer-hi una visita, i van retrobar-se amb l’artista inspiradora 💜

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *