Gran èxit de participació en la compra de llibres i roses!

Gràcies a tothom! Hem tornat a superar les expectatives. La jornada festiva de St. Jordi a l’escola va ser un èxit en tots els sentits. Les famílies es van entusiasmar, veient als nens i les nenes ballar i gaudir, el sol, la bona temperatura, i sobretot la participació de les famílies comprant els llibres i les roses, que des de l’AMPA havíem preparat amb tanta il·lusió.

Quan les coses surten bé, empenyen endavant!

Ara només ens queda passar a l’acció. L’equip directiu està elaborant la llista de llibres per renovar els espais de lectura de l’escola. Aquests llibres han estat seleccionats conjuntament pels alumnes consellers i conselleres, la representant de l’AMPA i el representant de mestres. I des de l’AMPA els comprarem amb els beneficis recaptats en la diada de St Jordi.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *