Festa Major 2022🥳

El curs ha acabat ple d’una barreja d’emocions! D’una banda, tot l’alumnat d’Infantil i Primària ha gaudit de les activitats preparades per celebrar la Festa Major a l’Abat Marcet! D’altra banda, l’alumnat de 6è s’acomiadava de l’escola donat que al proper curs comencen una nova etapa a l’Institut.

Aquesta festa es va iniciar amb la presentació de la pubilla i el pubill i va continuar amb tot un seguit d’activitats. Enguany l’alumnat ha quedat sorprès amb els espectacles de màgia que ha realitzat un mag de Terrassa. També s’han fet tallers de globoflèxia, trucs i malabars. De manera col.lectiva, totes les nenes i nens han esmorçat a l’escola i, per acabar, s’ha celebrat la festa de l’aigua per combatre les altes temperatures d’aquestes darreres setmanes!

La Festa Major ha estat un èxit però també ha anat acompanyada d’un moment emotiu per tothom que a vegades porta una mica de tristesa o enyorança: el comiat de l’alumnat de 6è.

Sota aquestes línies trobareu una imatge que, en clicar-la us mostrarà algunes fotografies d’aquests últims dies del curs 2021-2022.

A gaudir de les vacances i… fins aviat!!😘

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *