Maquinari

L’escola disposa de diversos recursos de maquinari. Els docents i l’alumnat poden fer-los servir en totes les activitats d’ensenyament-aprenentatge.

Qualsevol incidència tècnica es pot tramitar a través del formulari del codi QR disponible a través del codi QR d’incidències disponible als ordinadors de sobretaula de l’escola.

• TAULETES

Les tauletes són gestionades per la Comissió Digital de Centre (CDC). El personal docent ha de fer la demanda d’instal·lació de les aplicacions a través del formulari d’incidències tècniques

• CHROMEBOOKS

Els Chromebooks són gestionats de la mateixa manera que les tauletes a través de la consola de Google Workspace.

• AULA D’INFORMÀTICA
  • IMPRESSIÓ

El centre disposa d’una sola impressora. Cada cicle hi té una quota de fotocòpies màxima. Els usuaris i contrasenyes per emprar les impressores així com les instruccions per a fer-ne us de les propietats avançades es troben al document d’Acollida Digital Docent.