Pla escoles lliures de violències

Aquest any hem començat una formació per la comunitat educativa ( docents, famílies i alumnat de 4t i 6è)  el Programa de Formacions en Violències sexuals a Infants i Adolescents perquè hem  estat seleccionats com a centre educatiu per a dur-ho a terme. El present programa forma part de les primeres accions pilots dins del Pla les escoles lliures de violències.

La formació serà impartida per l’entitat especialitzada Fundació Vicky Bernadet  i serà la mateixa entitat l’encarregada de la planificació dels dies i hores de cada una de les accions formatives.

Intergrup de Drets Sexuals i Reproductius – Sessió ordinària – Videoconferència 27/11/20

Catalunya Ràdio minut 16  12/9/2019

Catalunya Ràdio minut 22   13/9/2019

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *