Projecte PATH i PROSEL

El projecte PATH i el projecte PROSEL són dos projectes per treballar l’educació emocional i la prosocialitat.

PROSEL

Aquest és un projecte pilot d’investigació que depèn del laboratori d’investigació de la Universitat Autònoma de Barcelona i de la Universitat de Perugia a Itàlia, aprovat per la Unió Europea. Es va dur a terme a diferents escoles catalanes i italianes al llarg del curs 2015-16 i té una durada de 4 anys. La nostra escola va participar des de l’inici i es treballa habitualment al grup de 4t de primària.

PATH

Aquest projecte treballa l’educació emocional i la prosocialitat dels nens/es, amb l’objectiu d’enfortir el control de les seves emocions, sentiments i afectes i l’ús estable de la reflexió i l’autoregulació, a fi de contribuir a la prevenció de les addiccions i dependències. És un projecte iniciat el curs 19-20 amb la participació dels alumnes de P4 a 3r.