#PROJECTE FRUITA A L’ESCOLA. Sortida Mas la Vall

VISITA A LA FINCA DE LA VALL DE BENIFALLET
Els alumnes de 1r. fins a 4t. hem anat a visitar la Finca La Vall situada a la vora de l ́antiga estació de Benifallet, que actualment forma part de la Via Verda.

La Vall és una explotació agrícola dedicada a la producció ecològica on cada matí preparen les fruites i verdures que en poques hores ja estan a les botigues.
En aquesta activitat hem pogut degustar els seus productes , hem visitat la finca i ens han explicat la seva forma de treballar. Ens ho hem passat molt bé.

Aquesta sortida forma part del programa escolar de la fruita i aula v que participa l’escola Valdelors. Aquesta sortida estava fiançada per la Generalitat de Catalunya departament de medi ambient amb fons de la Unió Europea.