MOMENTS BONICS D’ESCOLA

Aprendre de forma vivencial  ens permet al VALDELORS viure moments bonics i intensos que desperten en l’alumnat la seva curiositat, l’autonomia, el seu benestar i la gestió de moltes emocions implicades sempre en un aprenentatge significatiu.

“Jo no ensenyo als meus alumnes, només els proporciono les condicions en què puguin aprendre” ens deia  Albert Einstein.

La nostra escola i comunitat d’aprenentatge persegueix l’objectiu de donar eines al nostre alumnat per tal que sigui capaç de desenvolupar-se en el seu dia a dia.

“Digues i ho oblido, ensenya’m i ho recordo, involucra’m i ho aprenc” – Benjamin Franklin