MOLT IMPORTANT: INICI DE LA PREINSCRIPCIÓ

Benvolguda comunitat educativa,

El passat divendres es va publicar una informació als mitjans de comunicació que pot presentar dubtes sobre la preinscripció. El Diari de Tarragona i la informació dels sindicats van exposar que a l’Escola Valdelors s’ha tancat la línia d’i3. Aquesta informació és errònia. El que ha fet el departament d’Educació és reduir a 1 sol grup i 1 sola tutoria l’infantil del Valdelors, perquè la previsió inicial és que no superem els 20 alumnes en tota la etapa.

Aquestes dades s’actualitzaran un cop finalitzada la preinscripció. Per tant, tots els alumnes i famílies del municipi tant de Vandellòs, Mas Boquera, Mas Riudoms i l’Hospitalet que resideixen o treballen al municipi poden escollir les opcions de l’Escola Valdelors o l’Escola Mestral.

La prescripció és fa online i disposeu d’aquest enllaç per poder realitzar i saber els terminis. Qualsevol dubte, estem a la vostra disposició.

Us annexem una informació d’allò que ens fa únics com escola. Si algú vol visitar el centre es pot posar en contacte amb nosaltres per WhatsApp al 634777228 o per email e3004700@xtec.cat