#FEM CAMÍ. Nous projectes, noves mirades. #Formació de mestres i famílies.

L’escola CAMINA en un PAS FERM i FORT, cap el rumb que ens anem fixant entre totes i tots. Com sabeu hem iniciat un nou full de ruta amb els objectius i indicadors del projecte de direcció.

Amb aquest nou rumb hi ha un canvi de mirada envers un model d’escola que s’està construint amb l’aportació de tota la comunitat educativa. Això suposa treballar molt i fer sessions de reunió i formació per aprendre noves eines per fer el camí amb la seguretat i compromís que ens caracteritza. Intentant fer i aprendre noves pràctiques EDUCATIVES D’ÈXIT.

Ens estem formant en el projecte del Pla Català, en projecte GEP, les comunitat d’aprenentatges, en el pla digital de centre i en aprendre a comunicar-nos de forma més assertiva; comunicació no violenta.

El proper 27 de maig farem una assemblea amb tota la comunitat educativa per tal de informar i continuar el camí iniciat. Us convidem a venir  i participar.