ENS VISITEN LES ÀVIES MARC (mestres àvies recuperadores de contes)

MESTRES ÀVIES RECUPERADORES DE CONTES (MARC)😍

Aquesta setmana hem tingut la sort de poder contar amb les àvies MARC, ens han visitat la Núria, la Mercè i la Josepa… sota la seva saviesa hem escoltat contes populars i hem gaudit d’una gran estona plegats. Les àvies han estat molt contentes i s’han sentit molt ben acollides pel FANTÀSTIC ALUMNAT DEL VALDELORS… hem quedat que tornar. Moltes gràcies

Però qui  som i què fan?

El grup MARC (Mestres Àvies Recuperadores de Contes) som una colla de mestres jubilades i jubilats que, amb el suport de l’Associació de Mestres Rosa Sensat, anem a les escoles i instituts que ens ho demanen a explicar contes populars amb la veu, la mirada i el gest.

Per què ho fan?

• Perquè som conscients del valor de l’oralitat i de la importància del llenguatge.
  • Perquè els contes i les rondalles populars formen part de la nostra cultura.
  • Perquè creiem que els contes són eines poderoses per entendre el món i els comportaments humans i per conèixer els propis sentiments.
  • Perquè volem continuar utilitzant els contes com a lligam tradicional entre els infants i joves i la gent gran.
  • I sobretot… perquè ens agrada explicar-ne i  és un goig veure com els infants gaudeixen escoltant-los.

MÉS INFORMACIÓ : https://www.rosasensat.org/projectes/marc/