ENS PREPAREM PEL CERTAMEN amb la Cristina Castellnou

Després de realitzar el concurs a l’escola per certamen, i veure que cada cop el jurat ho té més complicat per escollir els representants donat que el nivell en lectura en veu alta cada cop més MOLT MILLOR. Hem iniciat un taller amb la professora Cristina Castellnou, mestra, mare del Martí, de Vandellòs i membre de la comissió de biblioteca . En aquest taller treballen de forma intensa el text que hauran de llegir el proper dimecres 22 de març al Teatre Bartrina de Reus.

PER VIATJAR LLUNY LA MILLOR NAU ÉS UN BON LLIBRE. Gràcies Cristina pel teu suport.