CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

El dijous dia 15 de febrer vam celebrar a l’escola el concurs intern per escollir els alumnes que participaran com a finalistes a les semifinals del Certamen de lectura en veu alta CLVA que tindrà lloc al Centre de Lectura a Reus 11 de març.

El Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta és una iniciativa de la Fundació Enciclopèdia Catalana, l’entitat cultural que encapçala el Grup format per diferents empreses editorials, centrat en el coneixement, l’edició, l’educació i la distribució, i que té com a missió el foment de la llengua i la cultura catalanes.

Totes i tots els alumnes han fet un gran treball i cal felicitar-los.

El jurat va estar compost per membres de la comissió de la biblioteca: El Sergi Margalef, Ala Garcia, Meritxell Mora, Khadija Kabbouri, Berta Auví, Cristina Castellnou.

Ho van tenir molt i molt difícil donat que cada cop els alumnes demostren que amb el seu esforç i treball  la seva lectura millora molt.

Els tres representants de l’Escola al certamen seran:

Timoners: Dirigida a alumnat nouvingut* de CS de Primària i 1r o 2n d’ESO, incorporat per primera vegada al sistema educatiu, que  procedeixen d’àmbits lingüístics i culturals molt allunyats del català.

Alma Sandoval

Grumets vermells: Pensada per a lectors i lectores d’entre 8 i 10 anys (cicle mitjà de primària) que llegeixen individualment.

Martí Castellví i com a suplent Àlex Climent

Grumets verds: Per a lectors i lectores d’entre 10 i 12 anys (cicle superior de primària) que llegeixen individualment.

Roger Sabaté Escola  i com a suplent el Nil Saladié Iglesias