SETMANA DEL PROJECTE CICLE MITJÀ : “Anem a conèixer l’alcaldessa i el funcionament de l’Ajuntament.”

Una de les persones importants del municipi que hem decidit treballar a cicle mitjà ha estat la primera dona alcaldessa del municipi. Per aquest motiu els alumnes han fet una visita a l’ajuntament per iniciar la recerca del projecte.

El dilluns, els alumnes de 3r i 4t hem visitat l’ajuntament. La nostra alcaldessa Assumpció Castellví i la regidora Laura Olmo ens han rebut amb molta il·lusió.

Hem pogut visitar la sala de plens, la secretària general, l’espai de TV Vandellòs… i conèixer una mica més les funcions de l’alcaldia i altres serveis de l’ajuntament.

La visita ha estat molt interessant i ens ha agradat molt poder conèixer, entrevistar i preguntar informació a la primera alcaldessa del municipi!

Seguim aprenent.