VISITA A BARCELONA AL DEPARTAMENT D’EDUCACIÓ

#ORGULLOSOS de com s’ha fet la feina.

#JORNADA CONTINUADA de qualitat, amb el suport social i econòmic per part del municipi.

#AVANCEM PER MILLORAR JUNTS.

El passat dijous 20 de maig vam celebrar una reunió al Departament d’Educació a Barcelona amb la Sra. Núria  Mora, secretària de transformació educativa i amb la Sra. Raquel Garcia, directora general d’atenció a les famílies.

L’objectiu de la reunió era explicar, per part del municipi, les famílies i les escoles “el projecte municipal de jornada continuada”.

Us volem fer saber que la reunió va ser molt productiva i agradable. Vam trobar unes persones compromeses que es van interessar molt pel nostre projecte i de com es desenvolupa.

Per part del municipi el Sr. Alfons Garcia, alcalde de Vandellòs i l’Hospitalet, la Sra. Núria Ortiz responsable d’educació i el Sr. Alexis Castillo van defensar la feina feta per les famílies, les direccions i els serveis de qualitat amb què comptem en aquest projecte.

Les AMPA van exposar el benestar que suposa per a les famílies i, sobretot, el suport que té de tota la comunitat educativa.

Per aquest motiu el departament d’educació es va comprometre a mantenir la jornada continuada, sempre que es mantinguin uns criteris d’avaluació anuals de qualitat. Es demanarà, curs a curs, un rendiment de comptes a cada una de les escoles i al municipi.