REUNIÓ DE TREBALL AL DEPARTAMENT D’EDUCACIÓ

El dia 28 de febrer hem assistit a la reunió de treball amb el director del ST de Tarragona per presentar de nou el projecte de jornada intensiva que té el municipi.

Aquesta oportunitat ha permès que el nou Ajuntament, encapçalat per l’alcaldessa Assumpció Castellví, la regidora d’educació Yolanda Marquès i el tècnic municipal Alexis Castillo hagin exposat la seves prioritats i necessitats com a municipi sobre educació.

Aquest projecte permet un treball en xarxa entre tots els agents educatius del municipi.

Susana Sàrria AMPA Llastres- Escola Mestral, Alexis Castillo tècnic d’Educació Ajuntament, Yolanda Marquès Regidora d’Educació Ajuntament, Joan Manel Audí, director del ST d’Educació, Assumpció Castellví Alcaldessa de Vandellòs i Hospitalet, Gemma Callau cap d’estudis de l’Escola Mestral, Alba Garcia presidenta AFA Vall de Llorers, Imma Torres direcció de l’Escola Valdelors, Diego Cañavate responsable de planificació escolar.

Els responsables d’Educació ens han transmès que l’horari continuarà sent horari intensiu. Una bona notícia per al municipi. També s’han pogut treballar altres aspectes importants de millora dels centres educatius, de les infraestructures, i de diferents aspectes que permetin donar un servei de qualitat.

Una reunió molt treballada i molt important.

#SEGUIM CAMINANT JUNTS.