REUNIÓ A BCN pla municipal de jornada continuada

El passat dilluns 27 de març , vam assistir a una reunió de treball a BCN al Departament d’Educació amb la Sra. Raquel Garcia, directora general de famílies.

Vam estar treballant en els indicadors de garantia que té el municipi en el projecte pilot de l’horari intensiu.  Ens va garantir que seguirem amb el projecte sempre que hi hagi una garantia de suport a tot l’alumat. Cal garantir per part de l’ajuntament i els agents socials uns serveis de qualitat, com els que disposem: servei de menjador i acollida, servei de beques per alumes amb situació socioeconòmica desfavorida, activitats extraescolar amb el PCEE , patronat, i l’escola de música amb servei de beques i ajudes. La idea és que totes i tots tinguem les mateixes oportunitats educatives que ens assegurin un servei públic de qualitat.

El Sr. Alfons Garcia, com a alcalde de municipi, la Sra. Núria Ortiz i el Sr. Alexis Castillo com a responsables d’educació van fer una molt bona exposició de l’organització que té Vandellòs i l’Hospitalet per garantir aquests servies de qualitat. Les presidentes  de les AFA  Vall de Llorers l’Alba Garcia i Susana Sarrià AMAPA Llastres, van exposar el ALT grau de satisfacció de les famílies amb aquesta organització horària. Fet que ajuda a la conciliació familiar al nostre municipi.