PER LLEGIR BÉ… fem activitats a la biblioteca.

El passat dilluns 21 de novembre els alumnes de CI vam anar a la biblioteca pública Jaume Jardí  i Gil a fer una activitat d´animació per a la lectura amb la Marta i el Jordi, els nostres bibliotecaris.

En començar la presentació on la Marta ens explicava qui va ser en Jaume Jardí, vam tenir la sort de què passava pel carrer el seu nét , en Josep Jardí, i ens va fer cinc cèntims de qui havia estat el seu avi.

En acabar l´explicació ens vam fer una foto de grup amb el Josep Jardí i els nostres bibliotecaris.

Els alumnes de la comunitat del mitjans de tercer, van visitar l’exposició del Cavall Fort a la Biblioteca de l’Hospitalet. Va ser una gran experiència.