#FESTA DE FI DE CURS: El Circ del Valdelors

El passat dijous dia 22 de juny, vam celebrar tots junts el fi de curs de l’Escola Valdelors.  Cada curs és una nova aventura, una expedició  vers l’aprenentatge i el creixement dels infants. Hem arribat  lluny i hem aconseguit moltes coses. Ens vam preparar molt i al començament de curs vam preparar  la motxilla plena d’il·lusions i reptes. Vam fixar el camí amb els  VALORS DEL VALDELORS que  han estat  la brúixola  que ens ha guiat. Hem utilitzat una càmera  que ha recollit els  records de tot allò viscut. Hem llegit molt i hem escrit el LLIBRE DE RUTA, començant amb les tertúlies i amb el club de lectura.

Hem fet esport i hàbits de salut:  esport blau i natació, bàsquet, activitat física a la natura, la fruita a l’escola, les olimpíades escolars,  els itineraris, les colònies a Tuixén, sortides i excursions.

També hem participat  en nous projectes i concursos com el LEGO LEGAGUE, RETROTECH, CONSUMÓPOLIS, OLIMPIADES, EL CERTAMEN DE LECTURA i… que ens ha fet ser campions i aprendre molt  ens mereixem una gran medalla per tot allò aconseguit.

Una farmaciola pels  moments difícils i hem necessitat ajuda. Ens hem equivocat molt l’equip directiu, els mestres, els alumnes i les famílies i d’aquests errors APRENEM per a la següent expedició, pels següents reptes. és un dels nostres valors, TREBALLAR I MILLORAR.

Una corda per anar junts  d’aprenent  COM A COMUNITAT D’APRENENTATGE : hem rigut, hem plorat, en algun moment hem sentit ràbia, ens hem enfadat i després ens hem abraçat, ens hem sorprès, hem sentit tendresa, tristor… Quan calia ens hem ajudat i sobretot ens hem fet amics i un gran equip. Hem enfortit els nostres lligams com a grup i durant aquest camí hem après valors com la paciència, la tolerància, el respecte

HEM ARRIBAT MOLT LLUNY  amb les bambes gastades, per tot el que hem caminat, i les motxilles plenes de nous i bonics records.

Per celebrar aquest fi de curs des de l’àrea artística i amb els suport de l’equip docent, l’escola va transformar-se amb un Circ:  “el Circ del Valdelors”.

També vam aprofitar per donar els diplomes als esportistes de l’escola que van participar en les Olimpíades Escolars, l’entrega la va fer els responsables del PCEE a l’Escola.