FOOD ART (ANGLÈS AMB ARTS & CRAFTS)

Aquests dies els/les nostres alumnes de l’escola estan treballant com si estiguessim a l’escola, fent matemàtiques, català, castellà, medi, anglès, Arts & Crafts….
Us presentem una petita mostra de la creativitat i bona feina que estan fent des de casa seva. FELICITATS!!!

A Anglès i Arts&Crafts treballem el Food Art!

Des d’Anglès i Arts and Crafts els nens i nenes de l’escola han hagut d’utilitzar la seva imaginació i creativitat per cuinar un plat partint de la idea artística del “Food Art”, és a dir, expressant diferents idees i imatges a través del menjar com ho han fet altres artistes.

També han explicat els ingredients i el procés en Anglès gravant-se en vídeo. Són uns artistes! Han presentat propostes meravelloses!

Aquí us deixem un tastet del que han fet, segur que en gaudiu tant com les mestres! Felicitats per la feina feta!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *