ELS GARROFERS TREBALLEN “LOS ADJETIVOS”

ELS NENS I NENES DE LA CLASSE “GARROFERS” HEM TREBALLAT A CASTELLÀ “LOS ADJETIVOS” AMB LES EMOCIONS. HA ESTAT UNA ACTIVITAT MOLT DIVERTIDA I INTERESSANT.

Les emocions formen part del contingut que es treballa a E.Infantil i Primària en diverses situacions escolars, joc simbòlic, narracions, contes o treballant els continguts curriculars com ha estat el cas. A classe de castellà cada nen/a ha hagut de pensar i escriure en un paper enganxat a l’esquena de cada un d’ells, un adjectiu en positiu que identifiqui a cada company/a de la classe, i de fons la música que ells han escollit, ha estat una activitat molt enriquidora i motivadora per tota la classe.

Aquí podeu veure el procés i el resultat: