Menors, pantalles i xarxes socials

Xerrada: Menors, pantalles i xarxes socials

Davant la creixent preocupació per l’impacte de les pantalles i xarxes socials en la infància i adolescència, la Coordinadora d’AFA de les escoles públiques dels barris de Gràcia (de la qual som membres) hem organitzat una xerrada el proper idilluns 11 de desembre a les 18h a l’Espai Jove La Fontana.

Per tal de garantir plaça per a les famílies dels centres públics d’educació primària i secundària dels barris de Gràcia, hem obert un formulari perquè pugueu reservar plaça: https://forms.gle/DuR4yerUZ4qi6tVW6

Contingut de l’acte:
– Introducció breu i resultats enquesta coordinadora d’AFA de Gràcia.
– Dr Francisco Villar (autor del llibre “Com les pantalles devoren els nostres fills”)
– Experiència de 1r ESO amb majoria d’alumnes sense mòbil.
– Experiència família d’alumne sense mòbil (ara a 3r ESO).
– Torn Obert de Preguntes

Us esperem dilluns 11 de desembre a les 18h a la sala Teresa Claramunt de l’Espai Jove la Fontana (C/ Gran de Gràcia, 190, 08012 Barcelona).