TREBALLEM LA COHESIÓ DE GRUP

A l’escola donem molt importància el vetllar perquè a l’aula hi hagi un clima agradable que possibiliti que els alumnes se sentin a gust. Aquest ambient serè, afavorirà que els alumnes estiguin més tranquils i que es generin bones relacions amb els companys/es.

Les dinàmiques de cohesió de grup són activitats que els hi proposem a l’alumnat on se’ls hi planteja un repte/problema que han de resoldre conjuntament. Per a fer-ho s’han de comunicar, ajudar, cooperar, organitzar… Només amb la participació i bona entesa de tots els companys/es aconseguiran resoldre el problema/ repte plantejat.

Nosaltres els hi vam plantejar jugar al joc del Titànic. En grups, havien de creuar un oceà amb aigües ben gèlides tan sols amb el material que se’ls hi proporcionava, amb l’inconvenient de que si queien a l’aigua havien de tornar a començar. El grup que arribava primer, guanyava.

Va ser una activitat molt divertida que els va servir, a part de passar-s’ho súper bé, conèixer-se entre ells i elles i adonar-se’n de que la persona que menys s’ho esperava era súper divertida i amb qui podia passar bones estones de riure. Va ser molt gratificant per tots i totes.

Voleu veure les fotos?

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *