Menjador escolar

El menjador és un servei extern, gestionat pel Consell Comarcal conjuntament amb l’empresa Aliment Art.

El preu del tiquet pels alumnes esporàdics és de 6’41€ i pels alumnes fixes 5’83€ (mínim tres dies a la setmana).

Cal tenir present una sèrie d’aspectes:
• Els alumnes que es quedin a dinar, no poden sortir de l’escola sota cap concepte.
• Els alumnes han de respectar les indicacions de les monitores. En el cas de faltes envers els companys, monitores, adults es comunicaran als pares per escrit. Si el nen/a insisteix en la seva actitud i és advertit més de tres vegades per escrit, podrà ésser exclòs puntualment del servei de menjador.
•Els alumnes d’educació infantil  han de portar una bata per menjador, un necesser amb raspall i pasta de dents. La resta de grups només el raspall i pasta de dents.
• Els alumnes de I3 també han de portar una muda completa i un paquet de tovalloletes humides.

NORMATIVA TORRESCASSANA 22-23 (2)

FITXA INSCRIPCIÓ MODEL 2022-2023 TORRESCASANA