La Castanyada

El dia 31 d’octubre a l’escola Torrescasana vam celebrar la castanyada amb diverses activitats. Al matí, vam fer tallers de manualitats relacionades amb la tardor i, a la tarda, els alumnes de 6è vam preparar una gimcana per a tots els alumnes de l’escola.
Ens ho… Llegeix més»

SORTIM ALS CAMPS!

Cada dimarts els intants d’educació infantil fem sortides per l’entorn.
Anem al bosc, al parc d’Espoa, a la plaça, als camps..
Ens perdem pels camins fent descobriments i jocs que esdevenen fonts inesgotables d’aprenentage.
Aquí teniu una mostra visual de la sortida als camps.
La terra estava acabada de… Llegeix més»

Happy Halloween

Aquests darrers dies hem estat treballant i parlant sobre la celebració de Halloween. Els alumnes de cada curs s’han centrat en un aspecte concret d’aquesta festa que, posteriorment, ha esdevingut en una manualitat xulíssima com podeu veure a les fotos.
Els infants de P4… Llegeix més»

FESTA DE LA CASTANYADA

Benvolgudes famílies,
Per celebrar la castanyada, un any més, us animem a confeccionar una figura (ninot, cotxe…) amb elements reciclats (pinyes, fulles, oueres,…).Heu de fer una figura per família amb l’ajuda dels vostres fills/es. Els/les nens/es l’han de portar a l’escola el proper dilluns 28 d’octubre… Llegeix més»

TRiA DEL NOM DE LA CLASSE

Canviem de curs i canviem de nom.
Enguany, l’eix que ens ocupa és el de súperheroïnes i superherois!!!!
Cadascú porta la seva elecció i, democràticament (amb una agulla d’estendre) votem el que més ens agrada.
Com ja era d’esperar, cadascú va triar el seu.
Segona votació;: cadascú va TORNAR … Llegeix més»