ACOMIADAMENT DEL CURS

Bona tarda famílies,
Arribem a l’últim dia lectiu, d’aquest inusual curs escolar, que ens ha tocat viure. Ho fem tristos perquè avui era un dia d’abraçades, petons però també amb l’esperança que aquestes abraçades al setembre tornaran.
Us volem agrair la tasca que heu fet, la situació… Llegeix més»

BEQUES MENJADOR CURS 2020-21

Benvolgudes famílies,
Degut a la situació excepcionalitat, la sol·licitud per ajuts individuals de menjador adreçats a alumnat ensenyaments obligatoris pels curs 2020-21, haurà de tramitar de forma telemàtica a través de la web del Consell Comarcal.

Terminis: De l’1 al 19 de juny de… Llegeix més»

AJUTS PER L’ADQUISICIÓ DE LLIBRES DE TEXT

Bon dia famílies,

Com cada curs escolar, l’Ajuntament de la Torre de Claramunt treu una convocatòria per ajudar-vos en l’adquisició de llibres de text.
En el nostre cas, les famílies d’educació infantil, com que no treballem amb llibres,  pot ser objecte de subvenció el pagament de la quota… Llegeix més»

TRANSPORT ESCOLAR MIGDIA (13.00-15.00 h)

Bon dia famílies,

Per tal de fer la reserva de plaça del transport escolar del migdia (només 13.00 h i 15.00 hores) depenent de l’Ajuntament de la Torre de Claramunt. degut a la situació excepcional s’haurà de fer via telemàtica a la pàgina web de l’Ajuntament… Llegeix més»

Preinscripció curs 2020-21

Benvolgudes famílies,

La preinscripció escolar del curs 2020-21  serà entre el 13 i el 22 de maig.

Tots els tràmits s’hauran fer en línia, en casos molt excepcionals es podrà demanar cita prèvia a través de l’aplicatiu, que estarà disponible a partir del dia 13 a través… Llegeix més»

BIBLIOBÚS

Bona tarda,
Els Bibliobusos de la Diputació us apropem els contes a casa de manera virtual, adreçats al públic familiar.
Et convidem a les activitats virtuals preparades per les nostres narradores cada dimarts tarda i dijous matí, del 19 de maig a l’11 de juny.
Aquestes activitats es… Llegeix més»

TARGETES MENJADOR

Bon dia,
Us informem  que avui s’ha realitzat una nova càrrega a les targetes menjador de 40€, els quals corresponen als 10 dies compresos entre el 11 i el 24 de maig.
Aquesta recarrega està contemplada fins a l’últim dia que fins al moment està en vigor… Llegeix més»