On som

Camí Cal Muntadas s/n

08789- Vilanova d’Espoia

La Torre de Claramunt

L’escola està ubicada a una pedania de la Torre de Claramunt, concretament a les rodalies de Vilanova d’Espoia. Una zona típicament rural envoltada de camps i boscos. Els domicilis a la Urbanització d’on provenen la major part dels alumnes, Pinedes de l’Armengol a 3 km del centre,  són unifamiliars i tenen al voltant de 500 m2 de terreny. La urbanització té 52 km de carrers, per tant els/ les nens/es sovint necessiten fer ús del transport  privat per tal de trobar-se fora de l’horari escolar.

El transport públic tant a Pinedes com a Vilanova d’Espoia es limita a l’autobús de línia que només  passa 7 vegades diàries i comunica amb el nucli urbà, La Torre de Claramunt distant de la urbanització 7 km, Capellades a 6 km e Igualada a 17 km. (Les famílies tenen dificultat per combinar l’ús del transport públic amb el transport escolar).