TEATRE DE CICLE MITJÀ: La llegenda de sant Jordi (nova versió dels fets)

El passat 23 d’abril, didada de sant Jordi, l’alumnat de cicle mitjà van representar, com cada any, una obra de teatre que va estar oberta a tothom.

Cal saber que el teatre és una disciplina que ja fa més d’una dècada que portem a terme al centre, ja que són molts els beneficis que aporta a l’alumnat en general:

• Possibilita treballar la cohesió de grup, ja que dalt de l’escenari, es creen vincles entre els companys i companyes perquè quan s’actua, les diferències no hi tenen lloc.
  • A més, es treballen molt les emocions i això comporta que els nens i nenes aprenguin a identificar-les i a gestionar-les.
  • Aprenen a confiar en ells mateixos i a estimar-se i valorar-se. Està comprovat que un nen o nena amb un alt grau de timidesa, pot obrir-se gràcies al teatre, ja que fent teatre es pot deslliurar dels complexos i la vergonya, per així expressar-se i obrir-se dalt de l’escenari.

Aquests són només alguns dels molts avantatges que suposa incloure el teatre en l’educació. És una disciplina molt complerta que a més de ser molt bonica, aporta una multitud de valors que sens dubte, són importants per a les persones. Cohesió, autoestima, igualtat, confiança, empatia… Tots ells imprescindibles perquè els nens i les nenes creixin convertint-se en grans persones.

Cicle mitjà, aquesta vegada va apostar per una nova versió de la llegenda de sant Jordi, que tenint en compte els riures sonors que vam estar escoltant, va haver d’agradar moltíssim!

Des de l’escola volem felicitar al nostre alumnat per la implicació, gaudi i esforç que van posar en tot el procés d’elaboració i interpretació de l’obra de teatre. Felicitats!

Si voleu veure les fotos de l’obra de teatre, cliqueu al següent enllaç.

Clica aquí per veure les fotos

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *