PROJECTE: ELS JOCS OLÍMPICS

A nivell d’escola s’estan treballant els jocs olímpics en motiu dels propers jocs de París de l’any vinent.

I relacionat amb el projecte de l’escola, els alumnes de cicle mitjà ja tenim nom a la classe! A tercer som els patinadors i les patinadores, i a quart els bobsleigh.

I per tal d’engegar el projecte i esbrinar tot un munt de coses sobre els jocs olímpics, vam viatjar al passat i vam investigar el seu origen per tal de comparar-lo amb els jocs olímpics actuals. Per fer-ho, ens vam agrupar en grups de 2 o 3 alumnes i vam buscar informació sobre uns esports totalment desconeguts per a nosaltres: el pugilato, el pancracio, el diaulo…

I, per suposat, quina millor manera d’aprendre-ho que posant-ho a la pràctica! Així que un cop vam saber què eren aquests jocs, vam organitzar unes mini olimpíades que van ser molt divertides!

Aquí us deixem tot un recull d’imatges que mostren tot el procés d’investigació, i com de bé ens ho vam passar participant com autèntics atletes de l’antiga Grècia.

Clica aquí per veure les fotos

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *